lørdag 30. april 2011

Tre på en gang!

Halloisen pandaer det er meg Rocky i ABDU sin blogg!
Du må ikke glemme meg fordig jeg er veldig viktig
Det er frekt å buse inn i mitt hus!
Ha, ha veldig morsomt ABDU vi er ikke i ditt hus, men i din blogg.:lol:
Det er like frekt det, jeg har REGLER!!!
Men vi bryr oss ikke!
Regler er regler panfern!
Men jeg bryr meg ikke
Det gjelder deg også Rocky, ellers...:scratch:     
Ånei jeg er så dårlig til og fekte
Jeg ber deg!
Hvorfor det:scratch:
Fordi jeg er helt konge!
Jeg demonstrerer Jeg burde være konge!!!:mad:
Nei jeg burde! 
Nei jeg burde!
Nei jeg!
Nei jeg!
Nei jeg!
Ikke krangl kan dere ikke bare være venner og bli enige om at jeg burde være konge:jepp:
Vi kan da vel være enige i at kong Harald skal være konge!
Ok, men kan ikke vi tre være Morro-sjef konger alle sammen?
Bare Morro-skjefer!
JA, hadde ikke det vært kult men først må vi spørre ABDU om vi kan være med!
Ja, ABDU kan vi være med i med i morro-sjef gjengen din?
Hæ!
Kan vi være med i morro-sjef gjengen din???:?::?::?:
Ja selfølgelig!
Og det var vår historie om hvordan kong Harald ble konge
Og sånn ble kong Harald konge!Men det var alt for i dag! Og senere i dag kommer Er han borte? Del 2.
Over og ut ABDU, panfern og den tapre ridderen Rocky ROCKY!!! Sorry:lol:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar