mandag 4. april 2011

Rocky har begynt på tivoli!

Halla folkens. Jeg har begynt på tivoli!:mrgreen:
Hva i all verden gjør du her a Rocky?
Jeg bare er her fordi jeg ville si at jeg har begynt på tivoli og skjekk den kule drakta jeg har fått!:lol:
Du ser latterlig ut, jeg mener se nøye på bilde, du ser ut som om du har begynt på tivoli!!!:mad:
Men det er akkurat det jeg står og sier! Følger du ikke med i din egen blogg eller?
Sorry! Jeg følgte ikke med i min egen blogg!!!:lol: Ha ha veldig morsomt!
Men du, jeg må stikke bort i elkjøp nå, jeg trenger nemlig nytt mobil-abonnoment skjønner du! Men de får du jo ikke kjøpt på elkjøp! Det må du kjøpe på nettet! Samma det!
Da er jeg straks tilbake, fortell resten at jeg er borte men i mellomtiden kan du fortelle at dem må  gå på Panfu.no!
Ok, dere må gå på Pan...
Jeg er tilbake!
Så rask, ja ja det skulle ikke forundre meg om at du kunne løpe jorda rundt på 10 sekunder!
Følg med nå, når jeg sier ferdig har jeg løpt jorda rundt!
Ok, 1, 2, 3, 4, 5. FERDIG!
Jeg gjorde det på fem ikke ti! Ok, kanskje jeg burde dratt til Dr. Feelgood for det burde jeg vist:mad:
Ja det burde du, men kanksje du burde gå første klasse en gang til!:lol: Nei det har jeg ikke lyst til, dessuten må jeg på tivoli før jeg drar til Feelgood og på skolen! Sikkerheten først, så da burde du dra til Feelgood!
Det var det fra oss to, ABDU og Rocky! Jeg skriver Er han borte? Del 2 i morgen eller senere i dag! Hadet folkens og jeg anbefaler at alle følger bloggen til kule ABDU!!! Rock on! Rocky, jeg  må si deg noe med bergensk dialekt!
Du rockar mann, du rockar! Takk!!! Den som ler sist ler best! LOL! ROFL! Over og ut ABDU og Rocky!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar