mandag 2. mai 2011

Farlige exprimenter du bare må prøve!

Halla!
Idag skal jeg teste noe som ikke er lov!
Hva gjør du a?
Ikke noe!
Hva er nummeret til politiet???
112, ossen det?
Du må følge regler!!!
Og hva sier reglene da?
De sier at det ikke er lov til å bruke eller lage noe som kan drepe en person!
Hva så?
Du kommer til å drepe meg!
Gjør jeg ikke, og jeg fant et smutthull!
Reglene sier at det ikke er lov til å bruke eller lage noe som kan drepe en person!
Ja!
Jeg skal ikke drepe noen!
Se her!
Jeg kan gjøre at denne engelen blir til en djevel!
Se!
Oi!                          :twisted:
Det er bare kult!
Ja, men jeg må på skolen!
Skolen???
Ja, skolen!
Jeg skal lære å eliminere en flue, bare ved å trykke på en knapp!
Over og ut, Dr. ABDU og Mr. Bean jr,

2 kommentarer:

  1. WOW dette må jeg bare prøve!!!

    SvarSlett
  2. Kan du følge bloggen min ABDU?
    Du går inn på http://kule-dc5000.blogspot.com

    SvarSlett